HOME      PROJECTS    ABOUT     PRESSROOM     CONTACT     FRIENDS

Jan Wicher, hoofdredacteur Leuke Dingen Doen/ Copywriter Doornvogel:
'Nienke is eigenlijk een pr powerhouse, geboren in het lijf van een merkstrateeg. Of andersom. Ze denkt namelijk verder dan free publicity en voor haar blijft het niet bij een barter. Ze verdiept zich echt in je merk en de bijbehorende doelstellingen. Waarna  ze met verrassende, slimme suggesties komt die goed zijn voor je pr. Maar vooral voor het lange termijnverhaal van je merk. Dat ze ook nog eens heel aangenaam in de omgang is, maakt samenwerken met haar een aanbevelingswaardige ervaring. Of zoals onze Zuiderburen het zeggen: highly recommended'.

Patrick Lodiers, Voorzitter en presentator BNN:
'Voor communicatie zijn minimaal twee partijen nodig: Een zender en een ontvanger. Nienke is zowel als zender en ontvanger, en zowel privé als zakelijk, eentje met zeer weinig ruis op de lijn. Helder!'

Guido Keff, mede-eigenaar Nukuhiva en Keff&Dessing Publishing:
'Nienke… to the point, qua resultaat en integriteit in een positief umfelt'

Madelon van de Pas, Hoofd Communicatie BNN: 
'Nienke is betrouwbaar en doeltreffend en boekt door haar vooruitziende blik de resultaten die ze voor ogen heeft. De naam PopUpPR doet Nienke’s werkwijze eer aan. Niet alleen door haar verschijning maar zeker ook door haar vasthoudende karakter en ontzettend brede netwerk zal een project waar PopUp aan werkt niet onopgemerkt blijven.'

Sophie Louise & Marcel Pantera, Evenementenbureau Treat:
'Wij van Treat waren op zoek naar een serieuze PR tijger voor Dance Valley. Nienke heeft laten zien dat ze haar klauwen er goed in kan zetten en over scherpe tanden beschikt!'

Lucas Goes, voormalig Algemeen Directeur BNN:
Nienke weet, Nienke regelt, Nienke spreekt tegen, Nienke adviseert, Nienke charmeert, Nienke maakt ruzie, Nienke bereidt voor, Nienke communiceert, Nienke beïnvloedt, Nienke lacht, Nienke redigeert, Nienke doet. En dat allemaal op meer dan 100%! Kortom, de perfecte en professionele communicatiemanager.

Jason Hartley owner and head-chef of Lovefood HQ:
'Having worked at a senior level in communications, advertising and branding for 14 years in Amsterdam before pursuing my own dream to become a chef and restauranteur I was about the most demanding client you could ask for as a PR company. My own experience of PR in Amsterdam in that 14 years had, in truth, been poor. I found it in the main to be a network of people who liked to network and when it came down to the work itself they simply emailed a pre written press release to whomever they knew and then charged you money for it. That said, I had a very good feeling about Nienke when we by chance met over the table of a local coffee place (I remarked how I had seen her and her boyfriend over town in the previous 10 years as you couldn't miss the statuesquely attractive couple on the Amsterdam scene). That good feeling was bourn out. Nienke actually took the time to be proactive, to think with me on what would be best way to gain awareness about my business, she helped create the right way of communicating for the specific audience and helped connect me personally to some of these people rather than jealously protect her network. Most of all she became a friend and offered patience to the chaos that is me and my business as well as council and guidance. Top job. Top woman. Looking forward to doing some exciting things with her in 2013.'