HOME      PROJECTS    ABOUT     PRESSROOM     CONTACT     FRIENDS

Jason Hartley’s Lovefood
Van Brits reclameman naar de Pop-up chef die Amsterdam liet kennis maken met de ‘sunday brunch’. Drie jaar geleden zette Jason Hartley voor het eerst voet in een professionele keuken. En dat beviel zo goed dat hij met zijn passie voor eten, en met een kiene kennis van social media, tientallen uitverkochte, ambachtelijke brunches en diners van 150 couverts op tafel toverde op diverse locaties in Amsterdam. Meer dan 2000 trouwe volgers op Facebook houden hem sindsdien nauwlettend in de gaten. Na het Pop-up Lovefood avontuur was het tijd om zijn droom waar te maken:  Half juni 2012 opende Jason z’n eigen restaurant in een historisch pand aan de Koggestraat in hartje Amsterdam (achter de Bitterzoet) Jason Hartley’s Lovefood ‘HQ’ (Head Quarters) genaamd.

PopUpPR voor Lovefood
Heel Amsterdam moest en zou weten dat Lovefood nu een vaste stek midden in de stad opende. Samen met Jason zette PopUpPR een publiciteitsoffensief in. Met een goed verhaal, prachtig beeld en een eigenzinnige manier van koken werden zowel culi als lifestyle pers verleid om over Loverfood HQ te schrijven. Van de Elle Eten tot Het Parool een knaller van een recensie in Time out Amsterdam en lovende woorden in bladen als Viva en Grazia. Een mooi resultaat van een vrolijk half jaar samenwerken met Lovefood.

 PUBLICATIES