Selmore

In opdracht van Selmore nam PopUPPR de online lancering van de nieuwe Auping commercial voor haar rekening. Want het onder de aandacht brengen van een nieuwe matrassen-lijn is een mooie uitdaging; hoe creëer je attentie waarde richting de consument en hoe geef je dit product, de juiste relevantie en bovenal 'een goed gevoel' mee? Een toevallige ontmoeting met een sexy celebrity, ‘almost too good to be true’, biedt de oplossing waarmee Selmore en PopUpPR met een knipoog het belang van een goed Auping matras onderstrepen.

Elisabetta Canalis, de ex van George Clooney, neemt zichzelf niet al te serieus. Het Italiaanse model geeft blijk van gevoel voor humor door de rol die zij speelt in de nieuwe commercial voor Auping. Na haar breed in de pers uitgemeten break-up met de acteur, loopt Canalis in de door Selmore en Czar ontwikkelde TVC-spot opnieuw een blauwtje. 
 

Selmore en PopUpPR speelde met de commercial handig in op het feit dat ex van Clooney in oktober 2011 wereldwijd trending topic was toen het model in Berlijn met haar nieuwe vlam een taxi wilde nemen die reeds bezet was. In de Auping-commercial stapt Elisabetta wederom gelijktijdig met een onbekende in een taxi. Dit keer pakt het echter anders uit en lijkt er tussen de twee een romance te ontstaan. Niets is minder waar. De Italiaanse schone staat wederom een afwijzing te wachten...