HOME      PROJECTS    ABOUT     PRESSROOM     CONTACT     FRIENDS

War Child
Oorlog is geen kinderspel. Toen 
War Child PopUpPR benaderde om tijdelijk de persvoorlichting en pr te verzorgen, was het dan ook even switchen. Dit is geen happy de peppie culturele bloeiplaats, of tv-programma over hoeveel je kunt onthouden. Dit was omschakelen naar de onderbuik van goed en kwaad. De diepte in met PopUpPR voor honderdduizenden oorlogskinderen die War Child weer op de rit helpt.

PopUpPR voor War Child
War Child: een bruisende hulporganisatie met field offices in 
12 landen, tientallen zakelijke partners, evenzoveel interne stakeholders en enorme strategische belangen. Wereldwijd. PopUpPR pakte de draad op om de Nederlandse media te bedienen met het verhaal van War Child. Een verhaal dat meer inhoudt dan oorlogskinderen alleen. Het is het verhaal van het op koers houden van een groot merk met kleine basis in Amsterdam.

De samenwerking met T-Mobile kwam in de picture. De belangwekkende partnership met Microsoft. En de inzet van Marco Borsato als dé ambassadeur van de organisatie. Ook was daar nog de enorme communicatie campagne voor de actieweek van  538voorwarchild.nl. Resultaat: een beetje normaal leven voor weer 73 duizend kinderen. Als persvoorlichter zeven maanden op interim basis to-the-core gaan, en de boel bij elkaar houden zodat de boodschap eenduidig blijft. PopUpPR deed het.

 PUBLICATIES